!
!

Je bestelling

Het plaatsen van een bestelling
Bestellen bij Stynia Sfeer & Deco gaat simpel. Bij orders tot € 10,00 wordt bij de verzendkosten een bedrag van € 1,00 extra gerekend i.v.m. handelingskosten.
Het bestelproces omvat 4 duidelijke stappen. Je bestelling wordt pas definitief na je bevestiging. Daarvoor kun  je alles naar wens aanpassen.

1.    Selecteer het artikel. Kies zonodig de kleur en hoeveel exemplaren je wilt hebben. 
       Je kunt ook per kleur de hoeveelheden kiezen. Om het artikel aan de winkelwagen toe te
       voegen klikt jeu op de knop: "Koop nu".
       Je kunt verder winkelen of de bestelling plaatsen.
       Heb je je bedacht? Klik dan op het kruisje (in de winkelwagen) om een product te verwijderen.
       Klaar met winkelen? Klik dan op "Naar de kassa".

2.    Bij stap 2 selecteer je een verzendlocatie, de wijze van verzending en de betaalmethode.
       Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, de toeslag staat tussen haakjes.
       • iDEAL-internetbankieren
       • Vooraf betalen per bank/giro
       • Betalen bij afhalen, waarbij je de voorkeur voor tijd en datum van afhalen kunt aangeven 
       • BanContact/MisterCash (extra kosten: 2%)
       • SOFORT Banking (extra kosten: 1%)

       Je ziet hier ook het orderbedrag, de verzendkosten en eventuele kosten van de gekozen betaaloptie.
       Je kunt nog terug gaan om verder te winkelen of je mandje controleren. Hier geef je ook aan of je akkoord gaat
       met onze voorwaarden.
       Door op "Veilig bestellen" te klikken ga je verder in het bestelproces.

3.    Bij stap 3 vul je je gegevens in. 
       Controleer je gegevens en geef zonodig ook de gegevens voor een ander afleveradres in.
       Deze informatie gebruiken wij voor het verwerken en verzenden van je bestelling. 
       Klik daarna op de knop "Volgende" om verder te gaan.

4.    Je krijgt nu nog een overzicht van de betalingswijze, die je zonodig nog kunt aanpassen, alsmede de overige
       gegevens voor de factuur, het afleveradres en de aankoopinformatie van je gekozen producten.
       Als alles juist is plaats je je bestelling door op "Nu kopen" te klikken. Je bestelling wordt dan geplaatst 
       waarvan je een e-mail ontvangt.

Bij stap 3 en 4 heb je de mogelijkheid om, rechts boven, de voorwaarden en/of het retourbeleid nogmaals te bekijken en te printen.

Orderstatus
Na je bestelling wordt je via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden:

•    Orderbevestiging
Nadat je bestelling is ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 0561-421800 (ma-wo-vr van 10.00 tot 12.00 uur), via chat of het contactformulier.

•    Betaalbevestiging
Indien je via Vooruitbetaling betaald ontvangt je na 1-3 werkdagen een bevestiging van de ontvangst van je betaling via e-mail.

•    Verzendbevestiging
Als jouw pakket wordt aangemeld  bij de vervoerder krijgt je daarvan een verzendbevestiging met een track en trace-code zodat je de zending kunt volgen.


Annuleren of wijzigen
Wanneer je een reeds geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan direct contact met ons op via chat, het contactformulier of tijdens de telefoonuren op 0561-421800.

Is je order reeds onderweg? Dan kunt je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door, dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat het pakket retour is ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos. Heb je een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor jouw rekening.