!
!

Klachten en suggesties

Klachten
Bij Stynia Sfeer & Deco draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door jouw klacht te melden via ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Suggesties
Wanneer je suggesties hebt waarmee wij je nog beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur via ons contactformulier. Wij stellen jouw reactie zeer op prijs omdat het ons in staat stelt onze dienstverlening te verbeteren.